מינויים

ד"ר מאור ממן מונה למנהל בית החולים העמק בעפולה

דירקטוריון הכללית אישר את מינויו לתפקיד מנהל בית החולים בעפולה של ד"ר ממן, מומחה במיילדות וגינקולוגיה ובמינהל רפואי, המשמש זה שנתיים כסגן מנהל המרכז הרפואי רבין

ד"ר מאור ממן, מנהל בית החולים העמק. צילום: דוברות בית החולים

דירקטוריון כללית, בראשותו של יוחנן לוקר, אישר היום (ד') את המלצתו של אלי כהן, מ"מ מנכ"ל כללית, למינויו של ד"ר מאור ממן לניהול המרכז הרפואי העמק בעפולה. המינוי ייכנס לתוקפו בתקופה הקרובה.

ד"ר מאור ממן, מומחה במיילדות וגינקולוגיה ובמינהל רפואי, בוגר בית הספר לרפואה בטכניון בחיפה, בעל תואר שני בניהול מערכות בריאות (MHA) מאוניברסיטת בן גוריון ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מאוניברסיטת תל אביב. סיים בהצלחה את תכנית ענבר לעתודה ניהולית במערכת הבריאות.

ד"ר ממן החל את עבודתו בשירותי בריאות כללית במרכז הרפואי בילינסון בשנת 1998 כמתמחה ובהמשך כרופא בבית החולים לנשים. בד ובד, ביצע מגוון תפקידים במערך הרפואה בצה"ל בתחום רפואת אב"ך ומשמש כיום גם כמג"ד גדוד הרפואה המטכ"לי של חיל הרפואה, במסגרת המילואים. משנת 2020 הוא מכהן כסגן מנהל המרכז הרפואי רבין ובמקביל ממשיך את עבודתו כרופא בכיר במחלקת נשים, אחראי על מרפאת שרירני הרחם וחבר בוועד האיגוד הישראלי למיילדות וגינקולוגיה.

אלי כהן, ממלא מקום מנכ"ל כללית, בירך על המינוי ואמר: "ד"ר ממן מביא עימו ניסיון מקצועי וניהולי מגוון, הבנה מעמיקה של מערכת הבריאות ועולם בתי החולים, ויכולת הובלת שינויים ארגוניים גדולים ומשמעותיים. אני מאחל לו הצלחה רבה בהובלת המרכז הרפואי העמק הנמצא בתנופת פיתוח וצמיחה להישגים, וזאת למען בריאותם של תושבי הצפון. אני מודה לד"ר אלדר ברקוביץ על הירתמותו כמ"מ מנהל המרכז הרפואי העמק ועשייתו הרבה בחודשים האחרונים".

נושאים קשורים:  ד"ר מאור ממן,  קופת חולים הכללית,  מינוי,  חדשות,  המרכז הרפואי "העמק"
תגובות

מינוי מצויין, בהצלחה רבה!!

מינוי מצויין, בהצלחה רבה!!

ברכות לרגל המינוי לתפקיד המאתגר, מאחל הצלחה רבה. כבוד לאיגוד הגינקולוגי על בחירת מנהל משורותיו

מאחל בהצלחה לצוות העמק ולו.
מקווה שהפעם בחירת הדירדטוריון יותר טובה

אנונימי/ת
30.06.2022, 19:57

למה ככה אייליג? משתמע מדבריך שמישהו אחר בעבר הוא לא טוב. למה ככה? לא יפה, לא מכובד ולא מכבד.

30.06.2022, 22:10

מאור כל הכבוד!!! המון בהצלחה

04.07.2022, 21:41

ברכות ואיחולי הצלחה בקידום הבריאות בצפון!