מינויים

מנהל חדש ליחידה לרפואת עור במרכז הרפואי לגליל

ד"ר חלף כרידין, מומחה למחלות אוטואימוניות ודלקתיות של העור, מונה לתפקיד מנהל היחידה לרפואת עור בבית החולים בנהריה | מחליף את ד"ר אורה ביטרמן-דויטש, שפרשה לגמלאות

פרופ' חלף כרידין, מנהל היחידה לרפואת עור במרכז הרפואי לגליל. צילום: רוני אלברט

מינוי חדש במרכז הרפואי לגליל: ד"ר חלף כרידין נבחר במכרז למנהל היחידה לרפואת עור. הוא מחליף בתפקיד  את ד"ר אורה ביטרמן-דויטש, שפרשה לגמלאות.

ד"ר כרידין, בן 35 מטמרה, למד בפקולטה לרפואה של הטכניון וסיים תואר שלישי באפידמיולוגיה קלינית באוניברסיטת חיפה. את ההתמחות עשה בקריה הרפואית רמב"ם, ולאחר מכן השתלמות עמיתים באוניברסיטת ליבק, גרמניה, במשך שנה וחצי, שם חקר מנגנונים אימונולוגיים הקשורים בהתפתחות מחלות אוטואימוניות של העור וריריות הפה.

ד"ר כרידין, העוסק במקביל במחקר קליני ובסיסי, שותף עד כה בכתיבתם של 190 מאמרים בכתבי עת מדעיים וחבר מערכת בשני כתבי עת מובילים באירופה ובצפון אמריקה. כמו כן, הרצה בעשרות כנסים מדעיים בתחום רפואת העור ומרכז את ההוראה בתחום זה בפקולטה לרפואה ע"ש עזריאלי של אוניברסיטת בר אילן בגליל.

ד"ר כרידין מסר עם מינויו: "החזון שלי הוא להקים, בתמיכת ההנהלה, מרכז מצוינות ארצי לטיפול במחלות אוטואימוניות ודלקתיות של העור. חרטתי על דגלי מצוינות, מקצועיות וקידום מחקר לסוגיו השונים. במקביל, אני עומד בראש המעבדה לחקר העור המבצעת מחקר תרגומי הבודק מנגנונים שמובילים להתפתחות מחלות אוטואימוניות של העור וריריות הפה".

מנהל המרכז הרפואי לגליל, פרופ' מסעד ברהום, בירך את ד"ר כרידין עם כניסתו לתפקיד והודה לד"ר ביטרמן-דויטש על שנים רבות של עבודה מסורה ומקצועית.

נושאים קשורים:  ד"ר חלף כרידין,  המרכז הרפואי לגליל בנהריה,  ד"ר אורה ביטרמן-דויטש,  מינוי,  חדשות,  רפואת עור
תגובות

חלף מזל טוב עם תפקיד החדש .הרקורד שלך מאד מרשים .גם תואר לאפידימיאולוגיה ,זה הסג גדול
ליפני הרבה שנים ,שלמדתי בלנינגרד באיניברסיטה אהבתי מאד אפידימיאלוגיה , השתתפתי בעבודות מחקר .וזה מאד עזר לי בתחום רפואת עור ועד בתחום רפואת מין .אני היום נציג ישראל בבוערד IUSTI ,ומזמין אתך לכנס במלטה בספטמר הקרוב .יש שם הרבה דברים מעניינים גם בשבילך .
המייל שלי [email protected] מספר נייד 0528305218
בברכה ד"ר ישראל צירולניקוב